دانلود رمان رمان قرار ما زیر درخت توت اثر الف قیصری

دانلود رمان رمان قرار ما زیر درخت توت اثر الف قیصری

دانلود رمان رمان قرار ما زیر درخت توت اثر الف قیصری کیفیت 320

دانلود رمان رمان قرار ما زیر درخت توت اثر الف قیصری pdf

نام رمان : رمان قرار ما زیر درخت توت

نام نویسنده : الف قیصری

ژانر رمان : عاشقانه

تعداد صفحات رمان : 1968

ملیت نویسنده رمان : ایرانی

رمان قرار ما زیر درخت تـوت

دانلود رمان قرار ما زیر درخت تـوت اثر الف قـیصری به صورت فایل PDF قابل اجرا در اندرویـد و آیفون با ویرایش جدیـد و لینک مستقـیم رایگـان

داستان از آنجا آغاز مـی‌شود که خانه قدسی خانم را برای ساخت‌ و ساز تخریب مـی‌کنند. هنگـام تخریب خانه، به ریشـه‌های قطور درخت تـوتی مـی‌رسند که از گذشتـه به جا مانده‌ است. هنگـام بیرون کشیـدن ریشـه‌ها که مجاور دیوار خانه همسایه است، دیوار خراب شـده و بدتر از آن، از مـیان ریشـه‌ها، استخـوان‌ های یک انسان پیـدا مـی‌شود. سها، مستاجر جوان خانه همسایه، خـواستـه و ناخـواستـه پا به ماجرایی مـی‌گذارد که او را به قتلی در سالیان دور وصل مـی‌کند.

خلاصه رمان قرار ما زیر درخت تـوت

چمدان کوچکش را از زیر تخت بیرون کشیـد. درش را باز کرد و شروع کرد به جادادن کـاغذها و کتاب هایش در چمدان. بیشتر از لباس و تجهیزاتی این چنینی، داخل چمدانش همـیشـه پر بود از کتاب و کـاغذ تحقـیق هایش. نفسی کلافه کشیـد و چمدان سنگین را صاف کرد. مجبور بود زودتر از موعد به خانه بازگردد و این را مدیون صبورا بود. بودن با عمه خانمش را دوست داشت. ولی خانواده ی او را دوست نداشت.

چند شب دیگر یلدا بود و مـی دانست دیر یا زود سر و کله ی معین پیـدا مـی شود. از فکر دیـدن دوباره ی مردک چشم چران، حالش بد شـد. قد صاف کرد و ایستاد. برای ربع ساعت دیگر ماشین خبر کرده بود و وقت داشت به عمه اطلاع داده و از خانه برود. نگـاهش داخل اتاق کوچکش گشت و آهی از سر حسرت کشیـد.

به این خانه و اتاق هیچ دلبستگیای نداشت. به هیچ کجا دلبستگی نداشت. فکرش را اصلاح کرد؛ به جز اتاق کوچک کـارش در دانشگـاه. روی تختش ملافه ی سفیـدی کشیـد و آن را صاف کرد. نگـاهش را سر داد روی کتابخانه ی کوچکش. روز اول چقدر به خاطر کتابخانه ذوق کرده بود و حالا بعد از گذر سالها، دیـدن کتابخانه هم شادش نمـی کرد. روی کتاب ها که بیشترشان تاریخی بودند، دست کشیـد.

دانلود رمان رمان قرار ما زیر درخت توت اثر الف قیصری | بدون سانسور pdf همین الان کلیک کن

دانلود رمان رمان قرار ما زیر درخت توت اثر الف قیصری ریمیکس اینستاگرام

  • 21 ژانویه 2023
  • 0 نظر

دیدگاه خود را بگذارید