دانلود رمان زغال های خاموش اثر لیلا غلطانی

دانلود رمان زغال های خاموش اثر لیلا غلطانی

دانلود رمان زغال های خاموش اثر لیلا غلطانی کیفیت 320

دانلود رمان زغال های خاموش اثر لیلا غلطانی pdf

نام رمان : زغال های خاموش

نام نویسنده : لیلا غلطانی

ژانر رمان : عاشقانه

تعداد صفحات رمان : 1426

ملیت نویسنده رمان : ایرانی

رمان زغال های خاموش

دانلود رمان زغال های خاموش اثر لیلا غلطانی به صورت فایل PDF قابل اجرا در اندرویـد و آیفون با ویرایش جدیـد و لینک مستقـیم رایگـان

فروغ که تـوسط خانواده‌ی شوهرش متـهم به خیانت شـده، ناجوانمردانه و بی‌خبر به باند بزرگ قاچاق فروختـه مـی شود. انسان‌های بی‌رحمـی که جز پول، چیزی براشون مهم نیست. در این حین فروغ بیشتر در معرض خطر قرار مـی‌گیره. چون رازهایی که نبایـد، فاش مـیشـه و … روایتی عاشقانه، معمایی و بسیار نفس‌گیر از دل یک پرونده‌ی جنایی ….

خلاصه رمان زغال های خاموش

با صدای وحشتناک رعد و برق از خـواب پریـد. پتـویش نازک بود و احساس سرما مـی کرد. همه جا در تاریکی محض فرو رفتـه بود. برق دیگری زد و پنجره ها لرزیـد. هراسان چشم بست. چراغ خـواب خاموش شـده بود. حتما دوباره برق ساختمان ایراد پیـدا کرده بود. خـواب از سرش پریـد. بایـد بلند شـده و به آشپزخانه مـی رفت تا شمعی روشن کند. وگرنه با این وضع رعد وبرق و تاریکی تا صبح از ترس مـی مـیرد.

به محض خروج از اتاق، سرش با شی سنگینی برخـورد کرد. یادش نمـی آمد چیزی جلوی در گذاشتـه باشـد. همان لحظه رعد وبرق سختی زد و نورش تمام پذیرایی را روشن نمود. به محض بالا آوردن سرش، نگـاهش به دو چشم رنگی متفاوت گره خـورد. جیغ وحشتناکی کشیـد و روی زمـین ولو شـد. به سختی و با سردرد شـدیـدی که داشت، چشم باز کرد. باز تاریکی مطلق بود و سکوت.

چشم در اتاق گرداند. اثری از مرد چشم رنگی ندیـد. احتمالا کـابوس بود. شایـد هم عوارض ترس از رعد و برق. تاریکی اتاق اجازه نمـی داد بفهمد دور و برش چه خبر است. حال بلند شـدن و رفتن به آشپزخانه را هم نداشت. کـاش جریان برق درست مـیشـد و این کـابوس پایان مـی یافت. چاره ای نبود. فردا بایـد به امـیر تلفن کرده و از او مـی خـواست فکری برای این قطع شـدن های ناگـهانی و نصف شبی برق ساختمان بکند.

شماره تماس برای پشتیبانی پس از خرید :
09170366695 – آقای شورکی
پس از خرید لینک رمان در اختیار شما قرار میگیرد
قیمت 18 هزار تومان

دانلود رمان زغال های خاموش اثر لیلا غلطانی { pdf با بهترین کیفیت بدون سانسور}

دانلود رمان زغال های خاموش اثر لیلا غلطانی ریمیکس اینستاگرام

  • 11 ژانویه 2023
  • 0 نظر

دیدگاه خود را بگذارید